AllUnited

Welkom op de pagina van AllUnited. De inhoud op deze pagina is opgesteld door AllUnited. Aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleend bij de KNGU.

Alle informatie over AllUnited vind je op hun website.

Waarom is AllUnited de beste partij voor jou? 
AllUnited legt het je uit in 7 stappen:

  1. Creëer meer overzicht en bespaar tijd met ons bredere en betere alternatief voor jullie leden- en lesadministratie;
  2. Verenigingen kunnen klein instappen en modulair uitbreiden naar eigen behoefte;
  3. 100% focus op clubs met een team van 27 dedicated medewerkers;
  4. Hoge waarderingen vanuit onze clubs voor ons supportteam vanwege hun persoonlijke betrokkenheid;
  5. Een actief ontwikkelbeleid met constante stroom van ontwikkelingen als gevolg;
  6. Onze ervaring als leverancier aan meer dan 825 clubs waaronder enkele grote gymnastiekclubs;
  7. Houd je vereniging draaiend bij een vrijwilligerstekort door onze dienstverlening tijdelijk in te huren.

Basispakket van AllUnited
Het basispakket van AllUnited bestaat uit:

  • Online leden- en relatieadministratie
  • Functie-administratie
  • Diploma-/licentie-administratie
  • Lesadministratie
  • Rapportages
  • Facturen- en debiteurenbeheer
  • Gymclub Members App*

* gratis extra ten opzichte van Digimembers

Naast de standaard administratieve tool, biedt AllUnited alle clubs een eigen app. AllUnited: ‘We merken dat clubs met hun website en nieuwsbrief leden lastig kunnen bereiken en daarom bieden we deze app gratis aan. Met de app beschikken de clubs over een ideaal communicatiemiddel welke dichter bij haar leden staat. Persoonlijk profiel van het lid, digitaal relatiemutaties doorgeven, nieuwsberichten en reageren, push berichten versturen, club agenda, ledenlijst en contactgegevens van het bestuur. Inclusief een eigen beheer omgeving waarmee de vereniging zelf meer content kan toevoegen.“

Verschillende pakketten
Uitbreiding van het basispakket is altijd mogelijk (ook op een later moment), denk bijvoorbeeld aan digitale presentie of een geïntegreerde boekhouding. Op de AllUnited website vind je een overzicht van de verschillende pakketten, onder de kop ‘Onze gymnastiek pakketten’. De meeste clubs richten zich op op GymClub Members, grotere clubs hebben een voorkeur voor GymClub Connect. Laat je vooral adviseren.

De kosten voor de uitbreidingen worden door AllUnited direct gefactureerd aan de club.

Eenmalige kosten AllUnited 
Bij de overstap naar AllUnited kunnen eenmalige extra kosten zijn gemoeid. Deze kosten kunnen spelen bij de conversie of de opleiding van gebruikers.  
 
Conversie
Met de exportbestanden vanuit DigiMembers kan de vereniging kiezen om de conversie 
gratis zelf uit te voeren aan de hand van een stappenplan of de conversie laten uitvoeren door AllUnited (€ 160 exclusief btw). Heeft de gebruiker de nodige IT-expertise, dan kan de club kiezen voor de gratis versie. In andere gevallen geeft AllUnited het advies om de conversie uit te besteden aan AllUnited en een persoonlijke opleiding te volgen. Hierdoor weten we zeker dat elke vereniging van een goede start wordt voorzien. 

De ervaring van AllUnited is dat clubs ook direct verbeteringen maken ten opzichte van hun huidige administratie bij een overstap. Afhankelijk van de gewenste verbetering(en), bijvoorbeeld door meerdere staffels binnen de lessen met diverse kortingen toe te voegen, kan de complexiteit toenemen.

Opleiding
Ook binnen het opleiden van de gebruikers heeft de vereniging keuze uit diverse mogelijkheden. 
Wenst de vereniging geen opleiding te ontvangen, dan kan de gebruiker aan de slag op basis van de handleiding die beschikbaar wordt gesteld door AllUnited. Is een opleiding gewenst, dan zijn er twee mogelijkheden. Er kan gekozen worden voor een massale opleiding per gebruikersgroep (€ 25 exclusief btw) of een persoonlijke opleiding (€ 150 exclusief btw). 

Ondersteuning AllUnited helpdesk 
Afhankelijk van het gekozen conversietraject en opleiding is de helpdesk van AllUnited beschikbaar. De helpdesk is bereikbaar via support tickets. Telefonisch bereikbaar in geval van nood of bij problemen omtrent het versturen van support tickets.  

Online video's
Pitch van AllUnited op de KNGU-congresavonden in oktober 2019. Een aantal zaken is inmiddels al vernieuwd, maar deze video geeft je direct een goed idee van de visie van AllUnited en de grote lijnen van het systeem. 

Deze video geeft een goede eerste indruk over een aantal handelingen binnen AllUnited. Laatste openstaande vragen worden vanzelfsprekend per telefoon of e-mail beantwoord.

Kennismaken?
Dat kan via de online kennismakingsmeetings. Interesse? Meld je dan hier aan. Ook hier kan je meer informatie vinden in de samenvattende flyer.

Stappenplan overstap naar AllUnited
AllUnited neemt je stap voor stap mee in de overgang van DigiMembers naar AllUnited. Neem voor extra vragen contact op met de helpdesk van AllUnited. Klik hier voor het stappenplan.

Gegevens

Referentie
Omnia 2000 – Aalsmeer: “De service desk van AllUnited is goed ingericht: er wordt snel gereageerd en de medewerkers denken mee met de situatie van jouw vereniging. Daarom zijn zij sterk in hun dienstverlening.” Lees hier de hele aanbeveling.

FAQ KNGU