Club-assistent

Hallo, je bent nu op de pagina van Club-assistent. De inhoud op deze pagina is opgesteld door Club-assistent. Aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleend bij de KNGU.

Basispakket van Club-assistent
Club-assistent Light (het basispakket) is het gratis ledenadministratiesysteem van Club-assistent.  Binnen Club-assistent Light kan de club contributierondes draaien en SEPA-incassobestanden genereren.

Club-assistent Light bestaat uit:

  • Ledenadministratie – gekoppeld aan de KNGU
  • Opslag van documenten bij de leden (zoals VOG en diploma's)
  • Basisrapportages voor ledenadministratie
  • Mails versturen naar de leden
  • Contributie-inning, inclusief SEPA-incasso & pdf-facturen
  • Inschrijfformulier voor het online inschrijven op huidige website
  • Eenmalige controle contributieregels 
  • Mogelijkheid tot indelen van lesgroepen
  • Support via supportpagina is inbegrepen

In de Light versie is geen website of app opgenomen. Uitbreiding van het basispakket is altijd mogelijk (ook op een later moment). Overleg met Club-assistent wat de mogelijkheden zijn.

De kosten voor de uitbreidingen worden door Club-assistent direct gefactureerd aan de club.

Let op: bij de Light versie is voor het gebruik van de helpdesk of support via een ticketsysteem een abonnement noodzakelijk (zie kop: ondersteuning Club-assistent helpdesk). Dat geldt niet voor de uitgebreide versies van dit systeem. Op de site is online ondersteuning te vinden: https://support.club-assistent.nl/

Training
Om ervaring op te doen en bekend te raken met het systeem van Club-assistent kan de club het volgende doen:

  • Op de supportwebsite staat alle informatie om zelfstandig aan de slag te gaan.
  • Kom je er niet aan uit, volg dan een training voor 25 euro per persoon exclusief btw.
  • Maak gebruik van de online meetings via de KNGU of via Club-assistent zelf.

Extra te verkrijgen

Eenmalige kosten, exclusief btw

  • Koppeling met online boekhoudpakket (zie link): € 100,- andere pakketten zijn ook mogelijk, maar dan komen er extra kosten bij.
  • Toevoeging extra functionele velden: € 25,- per veld.
  • Online training in groepsverband: € 25,- per persoon.

Jaarlijks als abonnement, exclusief btw

  • Mailingmodule ten behoeve van het verzenden van facturen: € 25,- per kwartaal.
  • Helpdesk € 100,- per kwartaal.
    Inclusief:
    • ticketsysteem
    • telefonische helpdesk
    • persoonlijke ondersteuning bij contributierondes
    • maken van de incassobatch

Extra functionaliteiten bij upgrade van Club-assistent Light naar Club-assistent Volledig met onder andere:

  • Website met inlog voor leden
  • Mobiele app
  • MyClub omgeving voor leden (verschillende rechten voor bestuur, commissies, trainers en leden)
  • Sportervolgsysteem (onder andere in te richten volgens het Kleuren Turnen concept)
  • Commissiefunctionaliteit
  • Activiteitenmodule (inclusief online betalingen via iDeal)
  • Dienstenroostermodule
  • Sponsoradministratie (optioneel)
  • Webshop (optioneel)
  • Training voor een aantal bestuursleden door het Club-assistentteam
  • Gratis support via de helpdesk

Ondersteuning Club-assistent helpdesk
De helpdesk van Club-assistent is tussen 11.00–17.00 uur (lunchpauze tussen 12.30-13.00 uur) telefonisch bereikbaar via 085-0020058. Club-assistent werkt ook met een ticketsysteem, dit is onderdeel van de helpdesk. Supportvragen gaan via het ticketsysteem. De telefonische helpdesk en supportvragen via het ticketsysteem zijn gratis voor Club-assistent Volledig-afnemers. Voor de Light-versie zijn hier kosten aan verbonden (zie basispakket).

De meeste vragen worden beantwoord via de online ondersteuning, te vinden via https://support.club-assistent.nl/

Vragen over de aanschaf van een pakket en de mogelijkheden gaan via verkoop@club-assistent.nl. In de overeenkomst tussen de club en Club-assistent staan de servicevoorwaarden vermeld.

Overstap maken?
De overstap van DigiMembers naar Club-assistent wordt volledig ondersteund. Binnen jullie vereniging is één centraal contactpersoon die dit project trekt en samen met het team van Club-assistent maken we de overstap naar het online platform Club-assistent. We bieden mogelijkheden afgestemd op jouw ambitie: van Club-assistent Light naar een totaaloplossing, naar diverse serviceniveaus tot en met volledig ontzorgen door het inschakelen van onze implementatie partner SportAms.

Gebruikt jouw vereniging Kleuren Turnen of overweeg je dat? Door de exclusieve samenwerking ben je bij ons aan het goede adres.

Heb je geen behoefte aan een webshop of aan een sponsoradministratie, laat het ons even weten, we denken graag met je mee.

Kennismaken?
Dat kan via de online kennismakingsmeetings. Interesse? Meld je dan hier aan. Ook kan je hier meer informatie vinden in de samenvattende flyer.

Stappenplan overstap naar Club-assistent
Club-assistent neemt je stap voor stap mee in de overgang van DigiMembers naar Club-assistent. Neem voor extra vragen contact op met de helpdesk van Club-assistent. Klik hier voor het stappenplan.

Stappenplan Digimembers naar Club assistent
Wil je klaar zijn voor het volgend seizoen?
Meld je aan via https://kngu.club-assistent.nl/contact. In volgorde van binnenkomst word je aanmelding verwerkt.

Gegevens

Referenties
Trampolinevereniging Triffis Alkmaar: "De keuze voor Club-assistent is een goede geweest, die wij iedereen zeer kunnen aanraden! Wij zijn klaar voor de toekomst, met het mooie, complete pakket van Club-assistent." Lees hier de hele aanbeveling.

Druturnia Druten: “Na de zomervakantie zouden wij alles via Club-assistent gaan doen. Toen kwam corona het land in en waren er snel aanpassingen nodig om de lessen te kunnen organiseren. Binnen één week hebben we de bestaande lesgroepen omgebouwd naar 40 nieuwe lesgroepen, via de teamberichten is iedereen op de hoogte gehouden. En hebben we zelfs het ‘barrooster’ omgebouwd naar een rooster voor ‘corona verantwoordelijke tijdens de les’. Club-assistent werkt heel eenvoudig en heeft hele duidelijke handleidingen voor elk onderdeel. Wij hadden veel gemak ervan verwacht, maar dat het zo eenvoudig zou zijn, hadden we niet kunnen bedenken!”

FAQ KNGU