Extra hulp!

Inschrijf
stappen
plan

Stappenplan Inschrijvingen

  1. Ga naar mijn.zoka.nl
  2. Kies "plaatsen reserveren" links bovenin op de pagina.
  3. Vul je eigen gegevens in, de week waarvoor je wil reserveren en het aantal deelnemers (en eventueel leiding) dat je wil aanmelden.
  4. Binnen enkele dagen krijg je je reserveringsnummer en inloggegevens.

    Let op:
    Reserveringen worden door de inschrijfcommissie verwerkt op volgorde van binnenkomst. Mocht je in meerdere weken willen inschrijven, vul dan dit formulier meerdere keren in. Pas nadat je van ons je reserveringsnummer hebt gekregen, is je reservering definitief en ben je er zeker van dat de plaatsen die je wil reserveren ook beschikbaar zijn. 

    Inloggegevens ontvangen? Log in op mijn.zoka.nl en controleer of je reservering klopt.

Tip: Mocht er iets niet kloppen, neem dan contact op met de inschrijfcommissie via inschrijvingen@zoka.nl. Vermeld bij correspondentie altijd je reserveringsnummer.

Als je hoofdboeker bent namens een club

  1. Wil je meerdere deelnemers inschrijven, dan vul je op jouw eigen gedeelte van mijn.zoka.nl de e-mailadressen van de betreffende ouders/verzorgers in.
  2. Dit doe je ook voor eventuele leiding die je inschrijft. Voor hen gebruik je hun eigen mailadres in plaats die van de ouders.
  3. Klik op het envelopje. Er wordt dan automatisch een e-mail vanuit ons systeem gegenereerd die naar de ouders/verzorgers wordt gestuurd.
  4. De ouders/verzorgers maken vervolgens zelf een account aan op mijn.zoka.nl en voeren daarna alle benodigde gegevens van hun eigen kind in. Leiding doet dit zelf.
  5. Op jouw persoonlijke pagina als hoofdboeker in mijn.zoka.nl kan je zien welke gegevens van deelnemers en leiding compleet zijn.

Let op: Vier weken voor aanvang van het kamp hebben we de complete gegevenslijsten nodig omdat vanaf dat moment de kampleider de tentindelingen, sportroosters en overige planningen moet gaan maken. 

Als jouw kind via de club ingeschreven is

Je ontvangt als ouder/verzorger inloggegevens (met aanmeldcode) nadat de hoofdboeking is bevestigd. Hiermee log je in op mijn.zoka.nl via de knop "aanmelden" rechts bovenin de site. Maak hier eerst je eigen account aan als ouder/verzorger. Vervolgens voer je hier alle gegevens van je kind(eren) in. Aan het einde van dit proces heb je de mogelijkheid om via iDEAL te betalen. Deze betaling kun je later ook nog doen.

Annuleringskosten

De annuleringskosten bedragen minimaal €20,- per deelnemer, €10,- voor Sjoka’s. Wanneer er geannuleerd wordt tussen acht en vier weken voor aanvang van de kampweek, wordt er 50% van het deelnemersgeld in rekening gebracht. Bij annulering korter dan vier weken voor aanvang van de kampweek is het volledige deelnemersgeld verschuldigd.

Annuleren kan alleen via de knop op mijn.zoka.nl en niet per mail. Houd als hoofdboeker deze deadlines goed in de gaten en houd contact met de ouders over de status van hun inschrijving.

Wijzigingen in de reservering

Wijzigingen van reserveringen kunnen via je persoonlijke pagina worden doorgegeven, door te klikken op 'reservering aanpassen'. Extra plekken reserveren kan alleen als er nog plaatsen beschikbaar zijn. Deze plekken zijn pas definitief na bevestiging van de inschrijfcommissie. 

Betaling

De betaling doen ouders rechtstreeks aan de KNGU. Deze stap komen zij vanzelf tegen aan het einde van de invoerprocedure van de gegevens van de deelnemers. Als de factuur betaald is, kun je die nog eens inzien via het hoofdmenu onder “mijn reservering". Indien je vragen hebt over de factuur, neem dan contact op via inschrijvingen@zoka.nl. Vermeld bij correspondentie altijd je reserveringsnummer.

Leiding

Leiding komt mee met de deelnemers en zijn dus vaak bekenden van de kinderen, zoals trainers of ouders. Als je binnen de club niet voldoende leiding kunt vinden, maak dan gebruik van ons prikbord. Hier kun je een oproepje plaats. Ook zijn er veel oud-deelnemers die graag hun steentje bij willen dragen aan een toffe week zomerkamp. 

Standaard wordt bij inschrijving € 20,= euro per deelnemer bij de ouders/verzorgers in rekening gebracht, deze krijgt de hoofdboeker terug bij voldoende ingeschreven leiding via de club. Deze bijdrage geldt niet voor Ouka's die op Zomerkamp of Danskamp gaan.

Terugbetaling leidingbijdrage

Wij brengen standaard € 20,= in rekening als leidingbijdrage bij inschrijving. Bij voldoende geleverde leiding, wordt het (restant)bedrag terugbetaald aan de hoofdboeker. Deze zorgt ervoor dat na de kampweek het terugbetaalde bedrag evenredig verdeeld wordt onder de ouders/verzorgers.

Hoeveel leiding moet je aanleveren?

Het aantal leiding dat je als groep of club nodig hebt, wordt als volgt berekend:

  • Per 4 Sjoka’s, 1 leiding.
  • Bij alle andere leeftijdsgroepen heb je per 8 deelnemers 1 leiding nodig.
  • Behalve als je Ouka’s inschrijft voor ‘Zomerkamp’ of ‘Danskamp’. Voor deze deelnemers hoef je geen leiding te regelen.

Let op: Rond het aantal leiding dat je nodig hebt naar boven af, zo hebben we altijd genoeg begeleiding rondlopen tijdens kampweken. 

Oproepje plaatsen

Als je geen leiding kunt vinden bij je club of in de buurt kun je hier een oproepje plaatsen. Als het hier ook niet lukt, regelen wij de leiding. Je betaalt dan een leidingbijdrage van € 20,= euro per deelnemer. Zorg dat ook de leiding goed geïnformeerd is voor ze een week op kamp komen. Verwijs hen naar onze website voor meer informatie.

Niet is te gek!