JSG X DG verlengen

Na een succesvolle eerste samenwerking hebben Jumpsquare Group en Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) besloten de samenwerking open te breken en te verlengen. De bond en de Europese marktleider trampolineparken blijven tot minimaal de zomer van 2022 aan elkaar verbonden. Samen blijven de partijen zich inzetten voor groei van de discipline trampoline, veilig bewegen en sportpromotie.

In de eerste periode is er volop samengewerkt aan onder andere het ontwikkelen van een opleidingsprogramma voor medewerkers in de trampolineparken, het door ontwikkelen van de JUMPSCOOL cursus, het vinden van bijbanen voor KNGU-leden, relevant promoten van aanbod en aanjagen van nieuwe ledenaanwas.  

Jumpsquare Group CEO over de samenwerking:

“We hebben de afgelopen periode een mooie basis gelegd waarmee we door gaan pakken. Het geeft energie om te zien hoe beide partijen elkaar inhoudelijk versterken en een groter podium geven. Daarnaast ervaren wij het positief om ons als relatief jonge marktleider te mogen associëren met een sterk merk als Dutch Gymnastics.”

Roland van Geest

Directeur KNGU, over de uitgebreide overeenkomst:

“Doordat we met deze partner inhoudelijk optrekken én omdat dit bijdraagt aan het sportplezier, maken we samen de sport écht mooier. De gezamenlijke plannen zorgen ervoor dat de Dutch Gymnastics achterban hier volop profijt van heeft.”

Marieke van der Plas

Touché Sportmarketing is in dit traject de samenwerkingspartner van de KNGU en stond dan ook aan de basis van de overeenkomst en de activatie hiervan.

De Jumpsquare Group is bekend van de trampoline parken Jumpsquare en Jump XL en het label Jumperz waaronder cursus- en trainingsprogramma's zoals JUMPSCOOL en het recent gelanceerde Jump Fit vallen.